menuordersearch
evparts.ir

کیت تبدیل موتورسیکلت بنزینی به برقی ,

۱۳۹۸/۱۲/۱ پنج شنبه
(7)
(0)
کیت تبدیل موتورسیکلت بنزینی به برقی
کیت تبدیل موتورسیکلت بنزینی به برقی

امروزه با توجه به آلودگی بیش از حد هوای شهرهای بزرگ بخصوص کلان شهر تهران و همچنین در مرز هشدار قرار داشتن هوای شهر در اکثر اوقات نیاز به اتتخاذ راهکاری عملیاتی نه در حد واردات موتورهای الکتریکی با قیمت های سرسام آور، بلکه راهکاری عملی متناسب با نیاز مصرف کنندگان و بودجه ی آنها احساس می شود .
این راهکار عملی می تواند بهره گیری از موتورسیکلت های موجود در دست مصرف کنندگان و بهینه سازی آنها بنحوی که سیستم محرک بنزینی این موتورسیکلت ها با سیستم رانش الکتریکی جایگزین شود . بدین ترتیب مصرف کننده دیگر ملزم به صرف مبالغ هنگفت برای خرید موتورسیکلت برقی نیست. 
آمار موجود حاکي از اين است که  موتورسیکلتها عامل 25 درصد آلودگی هوا و 49 درصد آلودگی صوتی تهران هستند. 
با توجه به آمار منتشره از رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران مبني بر اينکه موتورسیکلتهای بنزینی در حالت معمولی شش تا هشت برابر خودروها آلودگی ایجاد میکند و با توجه به تردد صدها هزار دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر تهران، این جایگزینی میتواند تاثیر بسیار خوبی بر کاهش آلودگی هوای تهران داشته باشد.
از اين سو گامهائي در اين زمينه برداشته شده است که مي توان به پروژه ي ناموفق شهرداري تهران در جايگزيني موتورسيکلت هاي برقي با موتورسيکلت هاي بنزيني موجود اشاره کرد که بدليل بالابودن قيمت موتورهاي معرفي شده استقبالي صورت نگرفته است.   
از لحاظ فني با توجه به مطالعه بازار محصولات موجود در زمينه موتورسيکلت هاي برقي و تحقيقات بازارانجام شده و نتايج بدست آمده از اينکه مشتريان چه مي خواهند از جمله توان موتور، حداکثر سرعت، ظرفيت باطري و ... ، طراحي اين سيستم انجام شده است.از ديدگاه اقتصادي پروژه، با توجه به اينکه شاسي موتورسيکلت هاي بنزيني موجود عمر مفيدي در حدود 10 سال دارند ولي غالبا انجين (موتور محرک احتراق داخلي) موتورها عمري برابر 5 سال دارند مي توان استفاده دوباره از موتورسيکلت هاي خود مشتريان را راهکاري منطقي و بهينه دانست. طبق جدول پیوست که مقايسه ايست بين هزينه هاي 4 سال موتورسيکلت بنزيني و برقي ، به نظر ميرسد قانع کردن مشتريان به استفاده از محرک الکتريکي کار آساني باشد.      
از اثرات زيست محيطي حاصل از اجراي طرح مي توان به انتشار صفر گاز کربن دي اکسيد و ديگر ريزگردها و کاهش آلودگي صوتي   به ازاي هر موتورسيکلت برقي اشاره کرد . 

 

مقالات مرتبط

مقایسه هزینه های موتورسیکلت بنزینی و برقی

مقایسه هزینه های موتورسیکلت بنزینی و برقی
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

با توجه به تحقیقات بازار انجام گرفته، رانندگان موتورسیکلت ها عمدتاً به دو دسته پرمصرف و کم مصرف تقسیم می شوند.

ضریب مقاومت هوا (Air Drag Coefficient)

ضریب مقاومت هوا (Air Drag Coefficient)
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

ضرایب مقاومت هوا اشکال مختلف برای طراحی خودرو

رونق استفاده از خودروهای برقی با بومی سازی باتری های لیتیومی + فیلم

رونق استفاده از خودروهای برقی با بومی سازی باتری های لیتیومی + فیلم
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به آلودگى فراگير شده در نقاط مختلف کشور، بازار ساخت و توليد خودرو هاى برقى توسعه يافته است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
logo-samandehi
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
زنجان: بلوار پروفسور ثبوتی - پارک علم و فناوری علوم پایه - واحد 213
دفتر خدمات پس از فروش:
تهران - شهرک غرب - انتهای بلوار دادمان - پژوهشگاه نیرو
تلفنهای تماس :
02433154413
02128429945
09981071773
info@evparts.ir
pinterestlinkedinfacebookaparatinstagramtelegramwhatsup