دستیار محاسبه گر نیازمندی های طراحی خودروهای الکتریکی و هیبریدی
نرم افزار فوق جهت مقایسه گشتاور موردنیاز روی چرخ طبق پارامترهای محیطی مانند شیب جاده، وزن و سایز چرخ، وهمچنین گشتاور پیک روی چرخ طبق پارامترهای سیستم رانش(موتور) کاربرد دارد.
با مقایسه ی گشتاور موردنیاز روی چرخ از سطر اول و گشتاور پیک روی چرخ از سطر دوم به این نتیجه میرسیم که موتور انتخاب شده قابلیت شیب پیمایی بیشیه با وزن نهایی خودرو و سایز چرخ ها را با اعمال ضریب دنده مشخص شده در سطر دوم داراست.
در این قسمت میتوانید رابطه ی بین توان، گشتاور و دور یک موتور الکتریکی را ببینید. همچنین اگر دنبال گشتاور یک موتور الکتریکی میگردید و دور بر دقیقه و توان نامی آن را میدانید به سادگی میتوانی گشتاور نامی را از رابطه موجود محاسبه کنید.
در سامانه جامع ایوی مگ (evmag) به بررسی و ارائه مقالات مربوطه در حوزه قطعات و خودروهای الکتریکی پرداخته میشود. هدف این سامانه افزایش آگاهی عمومی از این حوزه و دسترسی به تکنولوژی ها، اطلاعات فنی و تجاری، محاسبات عملکردی و اقتصادی تدوین شده توسط تیم فنی در زمینه خودروهای الکتریکی و قطعات وابسته است.
شامل بررسی و معرفی محصولات روز و تدوین و ترجمه مقالات وب سایت های مرجع خودروهای الکتریکی
آموزش ها و کاربری قطعات مورد استفاده و وسایل نقلیه برقی
اطلاعات فنی، تخصصی و مشخصاتی خودروهای الکتریکی و قطعات وابسته و ارائه محاسبات عملکردی و اقتصادی سیستم ها
اطلاعات فنی، تخصصی و مشخصاتی خودروهای الکتریکی و قطعات وابسته و ارائه محاسبات عملکردی و اقتصادی سیستم ها
ضریب درگ یا ضریب مقاومت هوا از پارامترهای اصلی طراحی خودرو است. آیرودینامیک کلید افزایش کارایی و پیمایش خودروهای الکتریکی (EV) است. اصول اولیه بسیار ساده است؛ هرچه ضریب آیرودینامیک مقاومت هوا کمتر باشد، میتوانید با هر بار شارژ پیمایش بیشتری داشته باشید. ...
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |