توضیحات فنی، تخصصی و مشخصاتی خودروهای الکتریکی و قطعات وابسته و ارائه محاسبات عملکردی و اقتصادی سیستم ها
در سامانه جامع ایوی مگ (evmag) به بررسی و ارائه مقالات مربوطه در حوزه قطعات و خودروهای الکتریکی پرداخته میشود. هدف این سامانه افزایش آگاهی عمومی از این حوزه و دسترسی به تکنولوژی ها، اطلاعات فنی و تجاری، محاسبات عملکردی و اقتصادی تدوین شده توسط تیم فنی در زمینه خودروهای الکتریکی و قطعات وابسته است.
مقالات فنی و تخصصی
پارامترهای اساسی در طراحی سیستم رانش وسیله نقلیه الکتریکی | ادامه مطلب
ضریب مقاومت هوا (Air Drag Coefficient) | ادامه مطلب
محاسبات عملکرد سیستم رانش و منبع انرژی در خودروهای برقی | ادامه مطلب
مقایسه هزینه های موتورسیکلت بنزینی و برقی | ادامه مطلب
شبیه سازی دوچرخه برقی | ادامه مطلب
ضریب درگ یا ضریب مقاومت هوا از پارامترهای اصلی طراحی خودرو است. آیرودینامیک کلید افزایش کارایی و پیمایش خودروهای الکتریکی (EV) است. اصول اولیه بسیار ساده است؛ هرچه ضریب آیرودینامیک مقاومت هوا کمتر باشد، میتوانید با هر بار شارژ پیمایش بیشتری داشته باشید. ...
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
با توجه به تحقیقات بازار انجام گرفته، رانندگان موتورسیکلت ها عمدتاً به دو دسته پرمصرف و کم مصرف تقسیم میشوند.
ضرایب مقاومت هوا اشکال مختلف برای طراحی خودرو
محاسبات عملکرد سیستم رانش و منبع انرژی در خودروهای برقی شامل دوچرخه برقی، سه چرخه برقی، وانت برقی سه چرخ، موتورسیکلت و اسکوتر برقی و خودرو برقی
اگر میخواهید وسیله نقلیه برقی مانند دوچرخه، سه چرخه، موتورسیکلت، اسکوتر یا خودرو برقی طراحی کنید، اطلاعات زیر کمکتان میکند.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |