menuordersearch
evparts.ir

کیت سیستم رانش موتور برقی (سفارشی) ,

موجود
کیت سیستم رانش موتور برقی (سفارشی)
 کیت سیستم رانش خودرو برقی
 سیستم رانش موتورسیکلت برقی 3 کیلووات
 کیت 3000 سیستم رانش موتور برقی
 کنترلر موتور برقی براشلس 3000 وات
 موتور براشلس 3000 وات موتور برقی
 گیربکس موتورسیکلت برقی
...
کیت سیستم رانش موتور برقی (سفارشی)
(66)
(2)
HAXmoto-3kW-drive
مدل کالا (جهت مشاهده قیمت روی هر مدل کلیک کنید)
HAXmoto-3kW-drive+2kWh-Battery
HAXmoto-3kW-drive
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
38,310,080 تومان

مقالات مرتبط

مقایسه هزینه‌‌‌‌های موتورسیکلت بنزینی و برقی

مقایسه هزینه‌‌‌‌های موتورسیکلت بنزینی و برقی
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

با توجه به تحقیقات بازار انجام گرفته، رانندگان موتورسیکلت ها عمدتاً به دو دسته پرمصرف و کم مصرف تقسیم می‌شوند.

کیت تبدیل موتورسیکلت بنزینی به برقی

کیت تبدیل موتورسیکلت بنزینی به برقی
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

امروزه با توجه به آلودگی بیش از حد هوای شهر‌‌‌‌های بزرگ بخصوص کلان شهر تهران و همچنین در مرز هشدار قرار داشتن هوای شهر در اکثر اوقات نیاز به اتتخاذ راهکاری عملیاتی نه در حد واردات موتور‌‌‌‌های الکتریکی با قیمت‌‌‌‌های سرسام آور، بلکه راهکاری عملی متناسب با نیاز مصرف کنندگان و بودجه ی آنها احساس می‌شود.

موتور سه چرخ برقی

موتور سه چرخ برقی
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

موتور سه چرخ برقی طراحی شده با توان 3 کیلووات و ظرفیت حمل 400 کیلوگرم با سرنشین توانایی شیب پیمایی 10 درجه معادل با 18 درصد و رسیدن به سرعت نهایی 45 کیلومتر بر ساعت را داراست.

انواع موتور‌‌‌‌های مورد استفاده در خودرو‌‌‌‌های برقی

انواع موتور‌‌‌‌های مورد استفاده در خودرو‌‌‌‌های برقی
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

وسایل نقلیه الکتریکی چیز جدیدی برای این دنیا نیست، اما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نگرانی در مورد کنترل آلودگی، برچسبی از حمل و نقل آینده به آن داده شده است.
عنصر اصلی یک خودرو برقی، به غیر از باتری خودرو‌‌‌‌های الکتریکی،چیزی که جایگزین موتور‌‌‌‌های احتراق داخلی می‌شود، یک موتور الکتریکی است.
توسعه سریع در زمینه الکترونیک قدرت و تکنیک‌‌‌‌های کنترل، فضایی را برای انواع موتور‌‌‌‌های الکتریکی ایجاد کرده است تا در وسایل نقلیه الکتریکی مورد استفاده قرار گیرند.
موتور‌‌‌‌های الکتریکی مورد استفاده برای کاربرد‌‌‌‌های خودرو باید دارای ویژگی هایی مانند گشتاور راه اندازی بالا، چگالی توان بالا، راندمان خوب و غیره باشند.

طراحی و معرفی سیستم رانش خودرو برقی شهری سبک و سنگین و وانت و نفر بر برقی

طراحی و معرفی سیستم رانش خودرو برقی شهری سبک و سنگین و وانت و نفر بر برقی
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

در این بررسی برای 3 نوع خودرو شهری در کلاس‌بندی خودروهای هاچ‌بک شهری یا میکروکار با وزن ناخالص 1200 کیلوگرم شبیه به خودرو‌‌‌‌های دوو ماتیز و ام وی ام 110، خودرو‌‌‌‌های سدان و هاچبک سایز متوسط با وزن ناخالص 1500 کیلوگرم شبیه به خودرو‌‌‌‌های کوییک، ساینا و تیبا و خودرو‌‌‌‌های کراس اوور با وزن نا خالص 2500 کیلوگرم و وانت و ون برقی با وزن‌‌‌‌های ناخالص 2000، 2500 و 3000 کیلوگرم، سیستم رانش طراحی شده مشاهده می‌شود.

معرفی 10 اسکوتر و ماپد برقی بازار اروپا

معرفی 10 اسکوتر و ماپد برقی بازار اروپا
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

بررسی مشخصات فنی و معرفی 10 اسکوتر و ماپد (Moped) برقی بازار اروپا

مشخصات فنی
کیت تبدیل موتور سیکلت بنزینی به برقی
توان (W)3000
ولتاژ (V)48
ظرفیت باتری (Wh)2000
ظرفیت باتری (Ah)40
سرعت نهایی (km/h)65 (با رینگ 17 اینچ)
مسافت پیمایشی (km)75
زمان شارژ (h)8
زمان شارژ (h) - FAST3
وزن (kg)35
ظرفیت (kg)130
نوع موتورBLDC
نوع باتریلیتیوم یون 21700
گیربکس4 سرعته
قابلیت شارژ سریع
استانداردهاIEC 60034-1 Rotating electrical machines
ECE-R136 Motorcycle Electrical Safety
ECE-R85 electric drive trains
Directive 97/24/EC
سفارش

مجموعه قوای محرکه 3 کیلووات موتورسیکلت برقی شامل اقلام زیر و تحویل 10 روزه در دو مدل "3kW-drive+2kWh-Battery" سیستم رانش کامل همراه پک باتری لیتیوم و "3kW-drive" سیستم رانش کامل بدون پک باتری

سیستم مرکزی با گیربکس

Geared mid-Drive Electric Powertrain

کیت تبدیل موتور برقی گیربکسی

 

Technical data
 Series ISeries IISeries III 
Peak Power240030003400W
Peak Torque (Gear 1)100130130Nm
Rated Speed (Gear 4)120011001300Rpm
Voltage Range40-6040-6060-90V
Weight17.8kg
ProtectionIP54 
Gear4-Speed 
ManufacturerNMP 

 

گیربکس 4 سرعته موتور برقینقشه راندمان موتور کششی

موتور بدون جاروبک DC

NMP BLDC Motors

موتور براشلس 3 کیلووات موتور

 

Motor Technical data
 Series ISeries II 
Peak power20003000 
Peak Torque1012Nm
Continuous Torque6.36.4Nm
Rated Speed31004500rpm
No-Load Speed38005400rpm
Rated voltage51V
Max. Phase Current120150A
Max. Efficiency9091%
Max. Working Temperature110°C
Weight5.75kg
CoolingAir 
Temperature Sensor TypeNTC 
ManufacturerNMP 

 

 

کنترلر

Controller

کنترلر براشلس موتور برقی

Technical data
 Series ISeries II 
DC Input Voltage Range60-9040-60V
Max. Power50004000W
Switching Frequency2020kHz
Weight1.8kg
Ambient Temperature-20 to 45°C
Vehicle communicationsCAN/RS485 
ProtectionIP65 
ManufacturerNMP 

Key Features
 Low noise, high efficiency
 New driving technology
 Sensor type: Hall sensor
 Compact Design
 Speed Control Mode
 Real time current control
 IP65 protection
 33-pin waterproof connector
 EEPROM to store important system
Parameters
 Two driving mode: economy and sport
 Real time status LED
 Designed to the requirement of EMC
Standard: ISIRI 19601
 Designed to the requirements of Safety Standards: ISIRI 18373
Protection Function
 Maximum current protection
 Motor thermal protection
 Controller thermal protection
 Battery thermal protection
 Hall sensor failure detection
 Motor stall protection
 Throttle failure detection
 Single phasing detection
 I/O protection

کانکتور 33 پین کنترلر

Controller 33‐Pin Connector

کانکتور 33 پین کنترلر موتور برقی

 

 

 

PinNameDe script ion
1BAT_VCCBattery voltage
2*Reserved. Only for factory use
3ThrottleAnalog input (0-3.3 V). Throttle input
4GNDGround. Used to throttle supply
53v33.3 V to throttle supply
63v33.3 V to motor hall sensors supply
7GNDGround. Used to motor hall sensors supply
8HALLW Hall sensor input (phase w)
9HALLV Hall sensor input (phase v)
10HALLU Hall sensor input (phase u)
11CAN LCAN bus low signal
12BAT_GNDBattery voltage
13*Reserved. Only for factory use
14NCNot connected
15Drive ModeDigital Input. Used to change the driving mode. “12v” True
16GNDGround
17ChargerCharger sensor input.” GND” True
18SOHState of health Display1
19TempBATTemperature sensor input (PTC)
20TempMot_1Temperature sensor input (PTC)
21TempMot_2Temperature sensor input (PTC)
22CAN HCAN bus High signal
23EarthThis pin must connect to the driver’s heatsink
24DC/DC+12v DC/DC input. Reference of this voltage is BAT_GND
25*Reserved. Only for factory use
26*Reserved. Only for factory use
27*Reserved. Only for factory use
28BrakeDigital Input. “12v” True
29GNDGround. Used to temperature sensors
30*Reserved. Only for factory use
31*Reserved. Only for factory use
32*Reserved. Only for factory use
33*Reserved. Only for factory use

 

دسته بندی کلی

انواع الکتروموتور وسایل نقیه الکتریکی، خودرو ون برقی موتورسیکلت برقی، اسکوتر برقی و دوچرخه برقی شامل انواع الکتروموتور‌‌‌‌های هاب و مید (مرکزی)

 

انواع موتور خودرو ون برقی موتورسیکلت برقی  اسکوتر برقی و دوچرخه برقی

انواع موتور خودرو برقی   انواع موتور موتورسیکلت برقی انواع موتور دوچرخه برقی

 

انواع کنترلر وسایل نقیه الکتریکی اعم از خودرو‌‌‌‌های شهری و ون مسافربر برقی، موتورسیکلت برقی و اسکوتر برقی و دوچرخه برقی شامل انواع کنترلر و درایور

 

انواع کنترلر خودرو ون برقی موتورسیکلت برقی  اسکوتر برقی و دوچرخه برقی

 انواع کنترلر خودرو برقی   انواع کنترلر موتورسیکلت برقیانواع کنترلر دوچرخه برقی

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

13 نظر
محمد جعفری
سه شنبه هشتم تیر ۰۰
پاسخ
()
()
محمد جعفری
سلام بنده مي خواهم روي ال نود طراحي کنم الف- طراحي نسخه تمام الکتريکيِ خودروي ال 90، البته با پيمايش حداقل 100 کيلومتر با يک بار شارژ کامل. ب- طراحي نسخه هيبريد سريِ خودرويي که انتخاب نموديد (با استراتژي کنترل ترموستاتي). در هر دو بخش لازم است که پارامترهاي کارآيي خودروي طراحي شده (يعني سه پارامتر شتاب، سرعت ماکزيمم و شيب روي) ضعيف تر از خودروي پايه (يعني خودروي احتراق داخلي) نباشند انتخاب سيکل(سيکل هاي) رانندگي مبنا -2 تعيين ظرفيت توان (و يا انرژي) اجزاي محرکه جديد، انتخاب آنها، برآورد تغيير قيمت حاصل از سيستم هاي محرکه طراحي شده و بررسي قابليت توليد آنها در داخل -3 بررسي پارامترهاي کارآيي خودروي هيبريد سري و خودروي تمام الکتريک طراحي شده و مقايسه آنها با حالت احتراق داخلي -4 شبيه سازي خودروي هيبريد سري و خودروي هيبريد الکتريکي
پاسخ مدیر سایت
برای این منظور با بخش مهندسی شرکت تماس حاصل فرمایید.
پاسخ مدیر سایت
جوا. فلاح
سه شنبه بیست و سوم دی ۹۹
پاسخ
()
()
جوا. فلاح
سلام باتري هم نياز داره اين سيستم ؟
پاسخ مدیر سایت
خیر، کیت شامل پک باتری لیتیوم یون 2 کیلووات ساعتی است.
پاسخ مدیر سایت
جوادکامران
سه شنبه یکم مهر ۹۹
پاسخ
()
()
جوادکامران
با سلام يعني اگه من بدنه چهارچرخو داشته باشم فقط اين کيت رانش که داخل سايتتون زدين برا به حرکت درآوردن کافيه؟
پاسخ مدیر سایت
سلام، بله، شما می‌تونید وسیله را طراحی کنید و بسازید، برای طراحی و تامین سیستم رانش توسط ما باید این فرم رو تکمیل کنید تا برآورد بشه، https://evparts.ir/consult
پاسخ مدیر سایت
igi
پنج شنبه سیزدهم شهریور ۹۹
پاسخ
()
(1)
igi
سلام اين وسيله براي چه کاري است براي تبديل خودرو به برقي است
پاسخ مدیر سایت
سلام، بله، کیت تبدیل خودرو یا موتورسیکلت بنزینی به برقی،
پاسخ مدیر سایت
حسین عباسی
سه شنبه سیزدهم اسفند ۹۸
پاسخ
(0)
()
حسین عباسی
نياز به موتور براشلس حدود 4 تا 5 کيلووات با اسپيد کنترل دارم جهت خودرو برقي در نتيجه بهتر است دور پايين باشد
پاسخ مدیر سایت
سلام، لطفاً کالای موردنظرتون رو تو پشتیبانی آنلاین با ما در میان بگذارید، همکارا راهنمایی تون می‌کنن،
پاسخ مدیر سایت
سلیمان کاکاوند
شنبه شانزدهم آذر ۹۸
پاسخ
(2)
(0)
سلیمان کاکاوند
سلاملطفا اطلاعات ومشخصات کيت سيستم رانش رابرايم ارسال کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام، با توجه به تنوع کیت سیستم رانش، لطفاً فرم زیر را تکمیل بفرمائید تا کارشناسان مربوطه اطلاعات موردنظرتان را ارسال نمایند، https://evparts.ir/consult
پاسخ مدیر سایت
logo-samandehi
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
زنجان: بلوار پروفسور ثبوتی - پارک علم و فناوری علوم پایه - واحد 315
تلفن‌‌‌‌های تماس :
02433154413
02128429945
09981071773 (WhatsApp)
info@evparts.ir
whatsuppinterestlinkedinfacebooktelegraminstagram