menuordersearch
evparts.ir

نقشه سیمکشی دوچرخه برقی اسکوتر و موتور برقی ,

۱۳۹۷/۹/۴ یکشنبه
(30)
(1)
نقشه سیمکشی دوچرخه برقی اسکوتر و موتور برقی
نقشه سیمکشی دوچرخه برقی اسکوتر و موتور برقی

دوچرخه برقی شامل موتور، کنترلر، دسته گاز، نمایشگر، دسته ترمز و سنسور پدال است. جهت نصب و راه اندازی دوچرخه برقی و اتصال درست سیم و کانکتورها به یکدیگر مطابق با عکس اقدام به نصب فرمایید.

 

معرفی قطعات دوچرخه برقی و رنگ سیم ها

سیم کشی دوچرخه برقی رنگ سیم دوچرخه برقی


سیم کشی کنترلر موتور براشلس (BLDC) موتور و دوچرخه و سه چرخه برقی

سیم کشی کنترلر 48 ولت 28 آمپرسیم کشی کنترلر 48 ولت 35 43 آمپر 750 وات
کنترلر براشلس 48 ولت 35/28Aکنترلر براشلس 48 ولت 43A

سیم کشی درایو موتور برقی 1500 و 2000 وات

سیم کشی موتور و کنترلر براشلس

سیم کشی موتور برقی


سیم کشی کنترلر دوچرخه برقی هوآوی (Huawei)

سیم کشی کنترلر هواوی Huawei ebike wiring


سیم کشی درایو 33 آمپرسیم کشی درایو 18 آمپرسیم کشی درایو 15 آمپر
36/48V-33A36/48V-18A24/36/48V-15A

 

نصب سیم بندی درایو 15 آمپر براش لس

نصب سیم بندی درایو 18 آمپر براش لس

نصب سیم بندی درایو 30 آمپر براش لس


سیم کشی کنترلر دوچرخه برقی مدل FOC

سیم کشی کنترلر 28 آمپر FOCسیم کشی کنترلر 22 آمپر FOCسیم کشی کنترلر 15 آمپر 36 ولت
FOC-36/48V-28AFOC-36/48V-20AFOC-36/48V-15A

سیم کشی کنترلر دوچرخه برقی FOC

  • راه اندازی سریع

نمایشگر را به کنترلر وصل کنید.
سیم های باتری را وصل کنید، قرمز (مثبت)و مشکی (منفی) ضخیم، دقت کنید برعکس وصل نشود.
سیم های فاز موتور را نظیر به نظیر وصل کنید (زرد، سبز، آبی ضخیم)
سوکت هال موتور کانکتور 6 پین را به موتور وصل کنید و دقت کنید رنگها نظیر هم باشند.

سوکت سه پین بزرگ شامل سیم های سبز، مشکی و قرمز برای دسته گاز است، نظیر به نظیر وصل شود.

نمایشگر را روشن کرده و با دسته گاز شروع به تست سیستم کنید.

سایر قطعات شامل چراغ، کلید، سنسور پدال را پس از راه اندازی نصب کنید. سیم کشی کلی و سوکت ها را در عکس زیر ببینید.

سیم کشی دوچرخه برقی


سیم کشی کنترلر موتور براشلس 3 کیلووات qs - کنترلر VOTOL

سیم کشی کنترلر VOTOL کیواس سیم کشی کنترلر VOTOL 3000 وات

سیم کشی کنترلر 3000 وات qs

سیم های کنترلر qs


سیم کشی کنترلر گلدن موتور : VEC200 - VEC300 - VEC500

سیم کشی کنترلر 10 کیلووات گلدن سیم کشی کنترلر 5 کیلووات گلدن سیم کشی کنترلر 3 کیلووات گلدن

کنترلر با ورودی کابل پروگرام 6 پین

 

نحوه سیم کشی کنترلر براشلس 10 کیلووات

 

کنترلر با ورودی کابل پروگرام 8 پین

نقشه سیم کششی کنترلر 10 کیلووات گلدن

 

سیم کشی کنترلر براشلس 10 کیلووات


سیم کشی کنترلر 60 و 72 ولت موتور برقی

سیم کشی کنترلر براشلس 60 و 72 ولت 40 آمپر سیم کشی کنترلر براشلس 60 و 72 ولت 60 آمپر

سیم کشی کنترلر براشلس 60 و 72 ولت 40Aسیم کشی کنترلر براشلس 60 و 72 ولت 40A 


سیم کشی کنترلر براش

سیم کشی کنترلر براش 36 ولت 500 وات سیم کشی کنترلر براش 24 ولت 250 وات

برای راه اندازی کنترلر براش ابتدا موتور مناسب انتخاب شود، حتماً ولتاژ موتور و کنترلر چک شود و همخوانی داشته باشد،

راه اندازی سریع :

سیم های باتری (مثبت : قرمز، منفی : مشکی) و موتور وصل شوند ( دو سیم آبی و زرد، با تغییر رنگ ها جهت چرخش عوض می‌شود) ،دسته گاز نیز برای راه اندازی لازم است، برای روشن کردن کنترلر کافی است سیم های سویچ را به هم اتصال کوتاه کنید (آبی و قرمز)، کنترلر روشن است، برای تست روشن بودن کنترلر، ولتاژ ورودی دسته گاز بین سیم های مشکی و قرمز را بگیرید، ولتاژ باید 5 ولت باشد.

سایر سیم کشی ها را در عکس زیر ببینید:

سیم کشی کنترلر براش


انواع کنترلر وسایل نقیه الکتریکی اعم از خودروهای شهری و ون مسافربر برقی، موتورسیکلت برقی و اسکوتر برقی و دوچرخه برقی شامل انواع کنترلر و درایور

 

انواع کنترلر خودرو ون برقی موتورسیکلت برقی  اسکوتر برقی و دوچرخه برقی

 انواع کنترلر خودرو برقی   انواع کنترلر موتورسیکلت برقیانواع کنترلر دوچرخه برقی

 

 نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 2500 وات 60 آمپر
نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 2500 وات 60 آمپر
نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 1500 وات 40 آمپر
نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 1500 وات 40 آمپر
نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 800 وات 30 آمپر
نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 800 وات 30 آمپر
نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 500 وات 18 آمپر
نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 500 وات 18 آمپر
نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 250 وات 15 آمپر دوچرخه برقی
نقشه سیم کشی کنترلر سینوسی 250 وات 15 آمپر
نقشه سیم کشی کنترلر دوچرخه برقی نمایشگر دار 36 48 ولت
نقشه سیم کشی کنترلر دوچرخه برقی نمایشگر دار
 نقشه سیمکشی دوچرخه برقی اسکوتر و موتور برقی
نقشه سیمکشی دوچرخه برقی اسکوتر و موتور برقی

مقالات مرتبط

تست سنسور اثر هال موتور براشلس

تست سنسور اثر هال موتور براشلس
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

در موتور های جریان مستقیم بدون جاروبک (Brush-less DC) سنسور اثر هال بجای یک جابجاگر مکانیکی "commutator" و جاروبکها "Brushes" استفاده می‌شود.
جهت تست سنسورهای اثر هال به ترتیب زیر عمل نمایید.

تست سلامت ماسفت های کنترلر موتور براشلس

تست سلامت ماسفت های کنترلر موتور براشلس
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

برای این تست شما باید اتصال کوتاه بین هر سه فاز با منفی سیستم و مثبت سیستم را چک کنید. در کل 6 حالت باید تست شود ( اتصال کوتاه بین هر سه فاز و منفی و اتصال کوتاه بین هر سه فاز و مثبت). برای این تست روشن بودن کنترلر ( وصل کردن به منبع تغذیه) لزومی ندارد .در هر یک از حالت های فوق مولتی متر باید مقدار قابل توجهی مقاومت نشان دهد، مطمئن شوید اتصال پراب و سر سیم ها به خوبی برقرار می‌شود.

شارژر مناسب انواع باتری ها

شارژر مناسب انواع باتری ها
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

نحوه کار شارژر باتری
چه شارژری برای دستگاه شما مناسب است
یک شارژر خوب پیش نیازی است برای دوام و عملکرد خوب باتری، شارژر ها عموما بر اساس سرعت شارژشان دسته بندی میشوند. محصولات مصرفی عموما با شارژر های ارزان قیمتی که برای استفاده شخصی عملکرد خوبی دارند عرضه می‌شود.

کیت تبدیل موتورسیکلت بنزینی به برقی

کیت تبدیل موتورسیکلت بنزینی به برقی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

امروزه با توجه به آلودگی بیش از حد هوای شهرهای بزرگ بخصوص کلان شهر تهران و همچنین در مرز هشدار قرار داشتن هوای شهر در اکثر اوقات نیاز به اتتخاذ راهکاری عملیاتی نه در حد واردات موتورهای الکتریکی با قیمت های سرسام آور، بلکه راهکاری عملی متناسب با نیاز مصرف کنندگان و بودجه ی آنها احساس می‌شود.

تست دسته گاز دوچرخه اسکوتر و موتورسیکلت برقی

تست دسته گاز دوچرخه اسکوتر و موتورسیکلت برقی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

در این متن شما میتوانید نحوه تست انواع دسته گاز شستی و یا موتوری که بر روی انواع دوچرخه برقی و یا موتور سیکلت برقی استفاده میشود را مطالعه بفرمایید.

نحوه انتخاب شارژر مناسب باتری موتور و اسکوتر برقی

 نحوه انتخاب شارژر مناسب باتری موتور و اسکوتر برقی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

در این مقاله به نحوه انتخاب شارژر مناسب انواع موتور و اسکوتر برقی و انواع شارژرها در دو مدل اسیدی و لیتیوم در ولتاژ های 48، 60 و72 ولت پرداخته می‌شود.

معرفی شارژرهای پیشنهادی انواع موتور و اسکوتر‌‌‌‌های برقی بازار ایران

معرفی شارژرهای پیشنهادی انواع موتور و اسکوتر‌‌‌‌های برقی بازار ایران
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

معرفی شارژرهای پیشنهادی انواع موتور و اسکوتر‌‌‌‌های برقی بازار ایران

نحوه عیب یابی و رفع ایراد موتور برقی

نحوه عیب یابی و رفع ایراد موتور برقی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اگر موتور یا دوچرخه برقی شما به هر دلیلی کار نمی‌کند، می‌توانید با یک مولتی متر و کمی صرف وقت، عیب سیستم و قطعه خراب را شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام کنید.

معرفی 10 اسکوتر و ماپد برقی بازار اروپا

معرفی 10 اسکوتر و ماپد برقی بازار اروپا
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بررسی مشخصات فنی و معرفی 10 اسکوتر و ماپد (Moped) برقی بازار اروپا

آموزش و اطلاعات خودروهای الکتریکی و قطعات وابسته

آموزش و اطلاعات خودروهای الکتریکی و قطعات وابسته
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

آموزش و اطلاعات مورد نیاز در وسایل نقلیه الکتریکی مانند خودرو، موتور سیکلت، اسکوتر،‌ویلچر و دوچرخه برقی و قطعات مورد استفاده

معرفی باتری لیتیوم انواع اسکوتر و موتور سیکلت برقی 48 ولت بازار ایران

معرفی باتری لیتیوم انواع اسکوتر و موتور سیکلت برقی 48 ولت بازار ایران
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

این مقاله به بررسی مشخصات فنی مانند توان و ظرفیت باتری موتور سیکلت و اسکوتر های برقی 48 ولت با 4 عدد باتری اسیدی موجود در بازار ایران با معرفی تولیدکنندگان آنها و ظرفیت باتری پیشنهادی جهت تعویض باتری فرسوده آنها و تبدیل به نوع لیتیوم با عمر بیشتر می‌پردازد.

تست و عیب یابی و تعمیر خودروهای الکتریکی و قطعات وابسته

تست و عیب یابی و تعمیر خودروهای الکتریکی و قطعات وابسته
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تست و عیب یابی و تعمیر خودروهای الکتریکی مانند خودرو، موتور سیکلت، اسکوتر،‌ویلچر و دوچرخه برقی و قطعات مورد استفاده

انواع کانکتورها برای شارژر خودروهای برقی

انواع کانکتورها برای شارژر خودروهای برقی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

شارژرهای تمام خودروهای الکتریکی از شارژ تک فاز پشتیبانی می‌کنند. آنها را می‌توان به پریزهای استاندارد وصل کرد، اما مشکل این است که سوکت های استاندارد قدرت کافی بیشتر از16 amh را فراهم نمیکند. در نتیجه، اکثر خودروهای الکتریکی وقتی به پریزهای استاندارد وصل می‌شوند، نمی‌توانند بیش از 10 آمپر جریان برق بکشند. این به این معنی است که زمان شارژ بسیار طولانی خواهد بود.

مقدمه ای بر کنترلر وسایل نقلیه الکتریکی

مقدمه ای بر کنترلر وسایل نقلیه الکتریکی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این سوال قبلاً به ذهن شما خطور کرده باشد. ما می‌دانیم که خودرو الکتریکی با باتری کار می‌کند که دارای انرژی DC (مستقیم) هستند و موتورهایی داریم که با AC سه فاز کار می‌کنند. هر دوی اینها با هم، چگونه کار خواهند کرد؟ این کار توسط کنترلر انجام می‌شود، از یک دوچرخه معمولی تا یک خودروی تسلا Roadster، هر وسیله نقلیه برقی دارای کنترلر مخصوص به خود است که ولتاژ DC را از باتری به سطح مناسبی برای کار موتورها تبدیل می‌کند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

21 نظر
سید حمید رضا مهدوی شهری
چهارشنبه نهم خرداد ۰۳
پاسخ
()
()
سید حمید رضا مهدوی شهری
دسته گاز دوچرخه برقي سيمها قطع شده وصل ميکنم گاز نميخوره
پاسخ مدیر سایت
سلام و درود لطفا تست دسته گاز رو انجام بدید ممکنه دسته گازتون سوخته باشه
پاسخ مدیر سایت
نیما آریا
جمعه سوم آذر ۰۲
پاسخ
()
()
نیما آریا
سلام فيوزي کوچيکي که به مثبت باطري ها وصله هر روز که از موتور استفاده ميکنم داغ و ذوب ميشه حتي ۳۰ آمپر هم همين طوري ميشه سيم هاي اتصال به باطري هم خيلي داغ ميشن ! پنج تا باطري روهم ۶۰ ولت ۱۲ امپر هستن لطفا راهنمايي کنيد ممنون. ‌
پاسخ مدیر سایت
سلام، سیم های فیوز و سیم های اتصال باتری نازک و ضعیف هستن، باید سیم مناسب استفاده کنید.
پاسخ مدیر سایت
شاهین
جمعه هفتم مهر ۰۲
پاسخ
()
()
شاهین
سلام بنده موتور TC MAX دارم از ديروز ناگهان نشانگر ميزان باطري و نشانگر سه حالت مود حرکت و مسافت سنج باقيمانده با توجه به باطري بر روي نمايشگر صفر شده و با وجود اينکه موتور سيکلت روشن ميشود با حرکت دسته گاز حرکتي ندارد .در کنار کنترل يک سو کت 6 پين بدون مادگي و اتصال آويزان است سانت به سانت را گشتم ولي سو کت مادگي جهت نصب را پيدا نکردم .لطفا راهنمايي بفرماييد البته اگر امکان آن باشد با توجه به شرايط. ضمنا آيا شما کارشناسي در خدمت نداريد تا جهت بازديد و اصلاح در خدمت ايشان باشم.بسيار از محبت شما ممنونم.
پاسخ مدیر سایت
سلام، سیم کشی و سوکت هارو چک کنید که همه متصل باشن، اگر ایراد رو پیدا نکردید بهترین گزینه اینه که به نمایندگی که موتور رو خریدید مراجعه کنید.
پاسخ مدیر سایت
علیرضا
یکشنبه یکم مرداد ۰۲
پاسخ
()
()
علیرضا
سلام و خسته نباشي خدمتتون، نحوه تست موتور به چ صورتي هست؟ يعني به چ صورت مي تونم سه فاز که براي موتور مي‌ره را شبيه سازي کنم که ببينم موتور مي چرخه و سالمه يا اينکه خروجي کنترلر سينوسي مشکل داره، و همچنين نحوه تست کنترلر، تغذيه و ولتاژ تقريبا بين ۲ تا۳ ولت هم از دسته گاز خروج ميشه و مي‌ره براي کنترلر ولي موتور کار نمي کنه، قطع کن ها هم اوکي هستند، لطفا راهنمايي بفرماييد
پاسخ مدیر سایت
سلام، تو این صفحه می‌تونید تست ها و نحوه عیب یابی رو ببینید: https://evparts.ir/Troubleshooting-electric-motorcycles برای تست فاز، سیم های موتور (فاز و هال) رو از کنترلر جدا کنید، 3 فاز رو به هم متصل کنید، موتور اید به سختی توسط دست چرخیده بشه، و همچنین سیم های فاز رو دو به دو به هم وصل کنید، وقتی با دست بچرخونید باید به صورت استپی باشه، در این صورت فاز های موتور سالمن، تست هال موتور هم تو همین صفحه هست، اگر هال هم سالم باشه یعنی موتورتون سالمه، تست کنترلر هم تو همین صفحه هست.
پاسخ مدیر سایت
مهداد گلدوست
جمعه دوم تیر ۰۲
پاسخ
()
()
مهداد گلدوست
سلام وقت بخير موتور شارژه ي بتمن دارم صبح روشن کردم لامپ روشن ميشه برقي اوکي ولي موتور گاز نميخوره لطفا راهنمايي کنيد ممنون ميشم
پاسخ مدیر سایت
سلام، شما باید قطعات برقی رو چک کنید، تا ببینید ایراد از کجاست: https://evparts.ir/Troubleshooting-electric-motorcycles
پاسخ مدیر سایت
ناصر امرجی
چهارشنبه سی و یکم خرداد ۰۲
پاسخ
()
()
ناصر امرجی
سلام. موتور از دبي اوردم. الان با سووييچ روشن نميشه، سرعتشم کم شده، بيشتر از 20 تا نميره، ممکنه کمک کنيد. ممنونم
پاسخ مدیر سایت
سلام، باید سیم کشی رو چک کنید، و تست قطعات رو انجام بدید تا ایراد رو پیدا کنید: https://evparts.ir/Troubleshooting-electric-motorcycles
پاسخ مدیر سایت
milad
شنبه بیست و هفتم خرداد ۰۲
پاسخ
()
()
milad
سلام سوئيچ بايد خيلي باز بسته کنم تا موتور روشن بشه موتور سافاري 300
پاسخ مدیر سایت
سلام، سیم کشی یا سویچتون مشکل داره و وصل نمی‌کنه
پاسخ مدیر سایت
امیر اویسی
دوشنبه هشتم خرداد ۰۲
پاسخ
(1)
()
امیر اویسی
سلام يه موتورسيکلت برقي dandy هست که کنترلرش سوخته بود و تعويض کرديم، الان که وصل ميکنيم موتور کار نميکنه، يعني دسته گاز رو که ميچرخونيم يه لحظه موتور حالت ترمز ميگيره و بعد وايميسته، سنسور حال رو تست کرديم که ديديم ولتاژ روي سيم هاي زرد و آبي و.. روي 3.3 ولت فيکس شده يعني با چرخوندن چرخ عوض نميشه، ممکنه کار نکردنش بخاطر سنسور حال باشه يا بدون سنسور هم کار ميکنه؟ بعد اينکه آيا نقشه ي سيم کشي کنترلر اين موتور موجود هست؟ چون يه سري سيم هاش با کنترلر هاي بالا فرق ميکنه
پاسخ مدیر سایت
سلام، قطعاً سنسورهای موتور سوخته و باید تعویض بشه، برای سیم کشی هم تو واتس اپ عکس بفرستید تا راهنمایی کنیم
پاسخ مدیر سایت
حسن اعتدالی نژاد
جمعه نوزدهم اسفند ۰۱
پاسخ
(1)
()
حسن اعتدالی نژاد
سلام من موتور ۲۰۰۰ همتاز دارم يکباره توراه راهنماش و چراغ جلوش و قط کن موتور برقيم از کار افتادن ولي چراغ ترمزم روشن ميشه کم نوره زور ميزنه چي موتورم خراب شده
پاسخ مدیر سایت
سلام؛ باید تک تک قطعات رو چک کنید ببینید ایراد از چیه، https://evparts.ir/Troubleshooting-electric-motorcycles
پاسخ مدیر سایت
علی
پنج شنبه چهارم اسفند ۰۱
پاسخ
()
()
علی
سلام وقت بخير من يه موتور شارژي دلتا دارم روشن ميشه گازهم ميخوره ولي يک دفعه قطع ميشه و حرکت نداره ولي صفحه کيلومتر روشن ميمونه و دوباره بعد يه مدت خوب ميشه وبه حرکت ادامه ميده
پاسخ مدیر سایت
سلام، سیم کشی رو چک کنید، احتمالاً جایی قطعی داره
پاسخ مدیر سایت
محمود غریب
یکشنبه نهم بهمن ۰۱
پاسخ
()
()
محمود غریب
سلام بنده موتور برقي دارم،در حال گاز دادن بودم که يکدفعه تمام زور موتور رفت.چرخ عقب چرخش داره ولي مثل قبل زور نداره که بخواد يک نفرو حرکت بده
پاسخ مدیر سایت
سلام، چنتا دلیل داره، شاید باتری تون مستهلک شده، یا ماسفت کنترلر تون نیم سوز شده، تو حالت روی جک هم سرعت چرخش کم شده؟ https://evparts.ir/Troubleshooting-electric-motorcycles تست های این صفحه رو انجام بدید تا قطعه معیوب رو پیدا کنید
پاسخ مدیر سایت
مسعود نادری پور
شنبه بیست و سوم مهر ۰۱
پاسخ
()
()
مسعود نادری پور
سلام پدال گاز نمايشگردار با کنترلر تعريف شده و فقط با هم کار ميکنن چه جوري ميتونم گاز معمولي بهش وصل کنم تشکر ميکنم راهنمايي کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام، طبق نقشه سیم کشی دسته گاز معمولی، سه تا سیم به رنگ های مشکی (گراند)، قرمز (مثبت 5 ولت) و سیم سیگنال که با چرخوندن دسته گاز ولتاژ رو به کنترلر اعمال می‌کنه که عموما رنگ سبز هستش، در برخی دسته گاز ها این سیم رنگ آبی یا سفید هم میتونه داشته باشه، به این ترتیب می‌تونید از خروجی کنترلر سیم های گراند، مثبت 5 ولت و ورودی سیگنال (که ولتاژی نداره) رو پیدا کنید و به دسته گاز معمولی وصل کنید.
پاسخ مدیر سایت
محمدرضااصلانی
یکشنبه نهم مرداد ۰۱
پاسخ
()
()
محمدرضااصلانی
سلام نصب کابلاي رو باطري ميخوام باز کردم نميتونم ببندم
پاسخ مدیر سایت
سلام، اگر باتری تون سرب اسید هستش طبق ولتاژ کلی سیتمتون اگر 48 ولته، باتری هارو با هم سری کنید و منفی رو از باتری اول و مثبت 48 ولتد رو از باتری آخر به جعبه تقسیم باتری به کنترلر وصل کنید. دقت کنید برعکس وصل نشه
پاسخ مدیر سایت
علی بیات
پنج شنبه هجدهم فروردین ۰۱
پاسخ
()
()
علی بیات
با سلام وقت بخير سپاس از اطلاعات خوبتون اين کيت دوچرخه برقي رو از کجا ميتونم تهيه کنم؟ چنانچه شما موجود داريد، قيمت و شرايط فروش و تحويل چگونه است؟ با تشکر منتظر پاسخ شما هستم.
پاسخ مدیر سایت
سلام، وقت عالی بخیر، با همکاران فروش از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی ارتباط بگیرید، چند مدل کیت تبدیل دوچرخه برقی موجود هست که به صورت آنلاین می‌تونید سفارش بدید،
پاسخ مدیر سایت
سروش
چهارشنبه پانزدهم دی ۰۰
پاسخ
()
()
سروش
سلام .روي درايو دو عدد سيم سفيد نازک و دو عدد سياه وجود داره که به همديگر وصل ميشه .سيم سيفي که وصل ميکنم سرعت موتور کم ميشه .و سيم سياه را وصل ميکنم در قسمت لنت عقب صدا ميده .لطفاً عملکرد آنها را لطف بفرماييد راهنمايي کنيد .ممنون.
پاسخ مدیر سایت
سلام، عکس سیم ها رو برامون بفرستید، تو قسمت چت آنلاین
پاسخ مدیر سایت
پیمان سلیمانی
پنج شنبه پانزدهم مهر ۰۰
پاسخ
(2)
()
پیمان سلیمانی
سلام جناب تمام سيمهارو درست وصل ميکنم اما سيم‌هاي آخر که واسه برقرو وصل ميکنم جرقه ميزنه
پاسخ مدیر سایت
مشکلی نداره اصولا سیم پاور کنترلر رو که وصل میکنین باید جرقه بزنه
پاسخ مدیر سایت
جواد شیرازی
دوشنبه هشتم شهریور ۰۰
پاسخ
()
(1)
جواد شیرازی
سلام خسته نباشيد سوييچ فرمون موتور برقي قطع و وصل نميکنه سوييچ رو هم تست کردم اما مشکل نداشت ميشه راهنماييم کنيد ک احتما مشکل از کجاست
پاسخ مدیر سایت
سلام اگر سوییچ سالم باشد و همه سیم ها و سوکت ها به درستی وصل باشند، در صورتیکه سوییچ به کنترلر وصل میشود و در یکی از حالت های خاموش و یا روشن قفل شده و تغییری نمیکند کنترلر خراب شده است. لطفا با بخش فنی تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
علی مظفری
دوشنبه یکم شهریور ۰۰
پاسخ
()
()
علی مظفری
سلام. وقت بخير سوکت شارژر اسکوتر برقي ۳ تا اتصال داره ولي ازتوي دستگاه ۴ تاسيم اومده بيرون،، (( دوتاقرمز+ دوتامشکي)) لطفا براي اتصالشون راهنمائيم کنيد.
پاسخ مدیر سایت
سوکت شارژر 3 پین دارای 1 پین مثبت و 1 پین منفی است و پین شماره 3 خالی است. برای شارژ با ید توجه داشته باشید که آیا سیستم مدیریت باتری وسیله شما از نوع same port است و یا از نوع different port که در حالت اول فرقی ندارد با کدام مثبت و منفی عمل شارژ را انجام دهید ولی در حالت دوم حتما باید از سیم شارژ استفاده کنید. معمولا در انواع وسائط تفاوت سیم شارژ و دشارژ را میتوان از ضخامت سیم متوجه شد چراکه سیم شارژ به ضخامت کمتری نسبت به سیم دشارژ نیاز دارد. در صورتیکه نتوانستید تفاوت را تشخیص دهید با بخش فنی تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
محمد
چهارشنبه پنجم آذر ۹۹
پاسخ
()
()
محمد
تشکر از سايت بي نظريرتون. خيلي سوال داشتم که همشو جواب دادين. بسيار سپاس گذارم
پاسخ مدیر سایت
خواهش میکنم
پاسخ مدیر سایت
مجید
پنج شنبه هشتم اسفند ۹۸
پاسخ
()
()
مجید
سلام سيم کسي درايور فارسي موجود دارين بشه فهميد کدوم سيم به کجا وصل ميشه
پاسخ مدیر سایت
سلام، عکس زیر تیتر "رنگ سیم های دوچرخه برقی" روببینید، سمت چپ عکس رنگ سیم هایی که بهم متصل میشن مشخص شده، برای مثال برای اتصال دسته گاز به کنترلر، روی سوکت دسته گاز سه رنگ سبز، مشکی و قرمز هست که به رنگهای متناظر در سوکت کنترلر متصل می‌شوند، برای اطلاعات بیشتر تو قسمت پشتیبانی آنلاین پیام بذارید و با همکارا در ارتباط باشید.
پاسخ مدیر سایت
logo-samandehi
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
زنجان: بلوار پروفسور ثبوتی - پارک علم و فناوری علوم پایه - واحد 315
تلفنهای تماس :
02433154413
02128429945
09981071773 (WhatsApp)
info@evparts.ir
whatsuppinterestlinkedinfacebooktelegraminstagramsorosh